28/6/11

Ιδρυμα Σταυρος Νιαρχος - Renzo Piano παρουσιαση



Αυριο Τεταρτη μπορειτε να παρακολουθησετε την παρουσιαση των τελικων σχεδιων της Νεας Εθνικης Βιβλιοθηκης και της Νεας Εθνικης Λυρικης Σκηνης, στον παλιο Ιπποδρομο της Αθηνας, στην Καλλιθεα, στο τερμα της Συγγρου αριστερα, απο τον Renzo Piano, αρχιτεκτονα του ολου σχεδιου.


http://www.snfcc-june29.gr/SaveTheDate/

15/6/11

Εγκαίνια

Α3 Κάλεσμα Συμμετοχης





Λίγα λόγια για την αναβολή της έκθεσης Α3 στο Αυτοδιαχειριζόμενο Ξύλινο Στέκι
και εκ νέου κάλεσμα συμμετοχής.

Οι τηλεθεατές εκλιπαρούν: πόλεις καθαρές, οι ξένοι στις χωματερές
Οι τηλεθεατές απαιτούν : Ησυχία , τάξη, ασφάλεια!

ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αν κάτι μας οδήγησε στην αναβολή της έκθεσης α3,ήταν η ανάγκη μας για επαναδιαπραγμάτευση της φύσης και των στόχων της, απόρροια των τελευταίων επεισοδίων φασιστικής βίας στην αθηναική μητρόπολη. Το σκεπτικό που δομεί την έκθεση, θέτει apriori έναν αντιθετικό συμβολισμό προς το καλλιτεχνικό "παρακράτος" των γκαλερί και του χρηματιστηρίου τέχνης, ανεξαρτήτως θεματικής και περιεχομένου . Η ελεύθερη αναπαραγωγή /διανομή των εκθεμάτων, σαν κεντρική σκέψη του εγχειρήματος, προκύπτει μέσα από τη λογική και της διαδικασίες του αυτοδιαχειριζόμενου ξύλινου στεκιού ασκτ, που θέτουν σαν στόχο την απελευθερωτική δράση εντός και εκτός πανεπιστημίων, τόσο μέσα από εκφραστικές φόρμες όσο και από την κινηματική δράση.

Για εμάς ωστόσο μπορούν οι πρώτες να είναι εργαλεία που αφενός θα προωθούν και θα παράγουν τον κριτικό- ανταγωνιστικό λόγο, αφ’ετέρου μπορούν να συγκαταλεγχθούν οι ίδιες στις εκφάνσεις της ριζοσπαστικής δράσης, εφόσον η εργαλειακή σχέση μεταξύ παραγόμενου έργου και και προωθούμενου λόγου αντικαθίσταται απ'τις συνθήκες δημιουργίας/ έκθεσης και αποκτούν πλέον αυθύπαρκτες ένα κινηματικό γεγονός.
  
Στην περίπτωση της φετινής Α3, θα θέλαμε να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω. Επιχειρούμε την εισαγωγή μιας θεματικής, γύρω από την όποια καλείται ο/η συμμετέχων/ουσα να εκφραστεί με όποιο μέσο – εργαλείο επιθυμεί, σε μια κινηματική λογική επικοινωνίας και δημιουργίας δεσμών πέρα από τους στενά συντεχνιακούς (φαινόμενο στις σχόλες τέχνης) , ορμώμενος/η από ένα ζήτημα που δεν τίθεται από μια φέρελπι "πρωτοπόρα καλλιτεχνική γκρουπα" , αλλά εκβιαστικά εισβάλλει στην καθημερινότητα μας ξεπερνώντας μας σε ένα βαθμό, επιτάσσοντας την επιλογή "στρατοπέδου". 'Η με τους καταπιεστές η με τους καταπιεσμένους.

Η ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΠΕΘΑΝΕ

Δεν μπορούμε λοιπόν παρά να πάρουμε θέση στο πλευρό των πλέον καταπιεσμένων, των "πιο κάτω και απ'τούς κάτω" , και ταυτόχρονα ένάντια σε κάθε εξουσιαστική λογική και τους θλιβερούς φορείς της από τους εκσυγχρονιστές πασόκους μέχρι το τσίρκο του αγίου παντελεήμονα , με χρυσαυγίτες μπροστάρηδες και νεκροζώντανους ακολουθητές.
Είμαστε δίπλα στους μετανάστες και τις μετανάστριες με σύνθημα την αλληλεγγύη μεταξύ των λαών , την χειραφέτηση μας από την καπιταλιστικές σχέσεις- δομές και την κατάδειξη των πολιτικών - οικονομικών ελίτ ως εγκληματιών που ηγούνται ενός συστήματος που παράγει την ανισότητα και την εκμετάλλευση σε βάρος μας, για λογαριασμό των εθνικών και πολυεθνικών οικονομικών συμφερόντων.

Στο όνομα του κέρδους κάνουν Δημοκρατικούς πολέμους για τον έλεγχο των πετρελαιοπηγών με χιλιάδες νεκρούς , επιβάλλουν τον εκβιασμό της μισθωτής εργασίας για ψίχουλα και επιδιώκουν τον καθολικό έλεγχο των ζωών μας στα πρότυπα του οργουελιανού μυθιστορήματος 1984, δημιουργώντας στρατοκρατούμενες πόλεις.

Ενισχύουν τα νομοθετικά τους οπλοστάσια με όλο και ισχυρότερους αντεργατικούς νομούς , νομιμοποιώντας την σύγχρονη σκλαβιά και παράλληλα τρομοκρατούν απ'τά δελτία ειδήσεων με σκοπό να καλλιεργήσουν το αίσθημα της ανασφάλειας την μια , για να ναρκώσουν με ισχυρές ενέσεις βλακείας και φανταχτερού τίποτα μέσω των "ψυχαγωγικών προγραμμάτων" και το κυρίαρχο lifestyle στην συνέχεια. 

Αυτοί που κάνουν την μετανάστευση μονόδρομο για εκατομμύρια ανθρώπους, -που φυσικά η εκμετάλλευση σαν συνθήκη ζωής θα τους ακολουθεί από τα εργοστάσια της Ταϊβάν και τα ορυχεία της Αφρικής στην πολιτισμένη Αθήνα και τις οικοδομές, την μανωλάδα και την ευγενή τάξη των γνωστών φραουλοπαραγωγών- που έχουν το θράσος να μιλήσουν για ισότητα, ισονομία και άλλα "ισο" πολύ της μόδας στους κύκλους της Δύσης και των πολιτικών, όσο και στις τάξεις των τηλεθεατών/υπηκόων που αναμασούν σαν μηρυκαστικά τα σκατά που έφαγαν από τις τηλεοράσεις , εφόσον ακούγονται πολύ "δημοκρατικά", μια εξίσου μοδάτη ασχολία τελευταία σε βραδυνές εκπομπές νεανικής απεύθυνσης και ρεπορτάζ για δελτία ειδήσεων έξω από σκυλάδικα όπου περήφανα οι νεολαίοι διεκδικούν τα 15 λεπτά δημοσιότητας που τους αναλογούν.

ΝΟ ΕΧCUSES PLEASE -NO EXCUSES PLEASE -NO EXSCUSES PLEASE

Κανείς πλέον δεν μπορεί να ισχυριστεί πως δεν ήξερε, δεν άκουσε η δεν είδε. Η ολοένα εντεινόμενη οικονομική κριση, αρχίζει και απογυμνώνει το καπιταλιστικό οικοδόμημα, κάνει τους βασιλιάδες να μοιάζουν γυμνοί , και μέσα στο ψέμμα τους απονομιμοποιούνται κοινωνικά, οι ταξικές διαφορές φαίνονται αμεσότερα και τα μικροαστικά όνειρα να κάνουν φτερά, μαζί με τα οφειλόμενα για τα δωροδάνεια και την δανεική λαμπερή ζωή.
Καθένας/μια θα επιλέξει τελικά : με την αλληλεγγύη και την ελευθερία ή με τον ατομισμό και και την υποταγή.

Για όσους και όσες επιλέγουν την ελευθερια , ας την διεκδικήσουμε καταργώντας τους πλαστούς διαχωρισμούς μεταξύ μας ,ανάμεσα σε έθνη και φύλα , ας χτυπήσουμε με τα μέσα που διαθέτουμε τα κυρίαρχα νοήματα, την κυρίαρχη προπαγάνδα, να αντικρούσουμε την επέλασή τους.


Με έναυσμα τις σκέψεις αυτές, καλούμε για συμμετοχή στην έκθεση Α3.
*Από ένα ως τρία έργα σε όποια μορφή προτιμάτε.
*Μπορείτε να στέλνετε τα έργα στο xylinosteki@gmail.com ή και να τα φέρετε οι ίδιοι/ες στη συνέλευση, κάθε δευτέρα στις 15.00
*Παράδοση έργων μέχρι 21 Ιουνίου 2011
*Έργα που δεν θα έχουν σχέση με την θεματική και στέλνονται απλά για μια παραπάνω σειρά στα βιογραφικά των αποστολέων,καλύτερα να μην σταλούν καθόλου.
*Για όποιες απορίες, πληροφορίες και οτιδήποτε χρειαστείτε, περάστε απ τη συνέλευση ή στείλτε στοxylinosteki@gmail.com
*Παρακαλούμε για μεγάλων διαστάσεων έργα ή για έργα με ηλεκτρικά ή ψηφιακά τεχνικά μέσα όπως προβολές, υπολογιστές κλπ...να υπάρξει επικοινωνία για να δούμε πως μπορούνε να πραγματοποιηθούν.

'Ολα τα έργα θα φωτογραφηθούν και θα είναι διαθέσιμα σε φωτοαντίγραφα Α3 κατά τη διάρκεια του γεγονότος .

12/6/11

Έκθεση Φοιτητών Εργαστηρίου


*

ΕΚΘΕΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

*

15 εώς 30 Ιουνίου

*

η έκθεση θα γίνει στο χώρο του Γ' Εργαστηρίου




ένα κάποιο βίντεο

8/6/11

από το τριανον μου είπαν πως η προβολή της Παρασκευής θα αναβληθεί για την επόμενη Παρασκευή (περιμένουν ακόμα την κόπια )

4/6/11

Everything is Everything



is everything is everything is everything is?

http://www.emergencyrooms.org/biennalist.html




 " There is not a good Biennale without Biennalist"




Biennalist has been actived at the  Istanbul Biennale 2007 / Venice Biennale 1999+2001+2003+2005+2007+2009  / Athens Biennales 2007 /Sydney Biennales 2010 /Berlin Biennale 2006 + 2010  /Sarema Biennale 1997 / Rotterdam Biennale 1990 / Uturn Quadriennale 2008 / Manifesta and Liverpool Biennial 2010   questioning the official Biennale themes  :exemple " Optimism in the Age of Global War",   'Think with the senses - feel with the mind ",'Destroy Athens' " Making world ""In dialogue with Northern Africa "etc .... In 2011 Biennalist is  preparing a very large operation at Venice Biennale 2011 and a Headquarter at ZKM Karlruhe . Also an installation will take place at the ZKM  from sept 2011 of a more historic nature  . Biennalist is also interest in art fair behaving like Biennales and yearly Climate conference ( Cop 15 / Cop 16 etc...) . Venice Biennale 2011 is team up with Sprengel Museum Hannover .




1/6/11

Εισαγωγικό Σεμινάριο - Workshop

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εισαγωγικό Σεμινάριο – Workshop
Ύδρα, 8-15 Ιουλίου 2011

Performance in situ
&
καταγραφή σε ψηφιακό βίντεο και φωτογραφία

Εισηγητής/Εμψυχωτής του σεμιναρίου-εργαστηρίου: Χρήστος Προσύλης

Περιγραφή:

Το σεμινάριο-εργαστήριο είναι εισαγωγικό και βιωματικό, και θα διερευνήσει
τεχνικές και δυνατότητες πραγματοποίησης performance art έργου in situ, χωρίς
προηγούμενη προετοιμασία (ενδυματολογική, τεχνική, concept κλπ). Θα διερευνήσει
επίσης τις δυνατότητες καταγραφής με απλά μέσα της performance, σε βίντεο και
ψηφιακή φωτογραφία, με σκοπό την αρχειοθέτηση και παρουσίαση του έργου
μετά την πραγματοποίησή του (διαδίκτυο κλπ). Θα πραγματοποιηθούν μικρές
performances κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου από τους φοιτητές, καθώς το
σεμινάριο είναι βιωματικό.

Υλικό από το workshop (φωτογραφίες, βίντεο κλπ), θα αναρτηθεί στο blog του
εργαστηρίου και στα websites του εισηγητή του σεμιναρίου, ενώ θα ανακοινωθεί
και σε ανάλογο σεμινάριο-workshop που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο. Ο
Χρήστος Προσύλης είναι σκηνοθέτης/performer, new media artist και συγγραφέας.
Ζει και εργάζεται στο Λονδίνο το μεγαλύτερο διάστημα. Είναι ο καλλιτεχνικός
Διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λονδίνου και Director
των CosmoCinema & CosmoTheatre του Λονδίνου. Website: www.prossylis.com

Διαθέσιμες θέσεις: 10

* --- *

Για τις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το γενικό θέμα που τίθεται στη
διάθεση του εργαστηρίου σαν στοιχείο έμπνευσης και έναρξης της δράσης, είναι το
παρακάτω ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη, λάτρη του νησιού της Ύδρας:

Σώμα του καλοκαιριού

Ω σώμα του καλοκαιριού γυμνό καμένο
Φαγωμένο από το λάδι κι από το αλάτι
Σώμα του βράχου και ρίγος της καρδιάς
Μεγάλο ανέμισμα της κόμης λυγαριάς
Άχνα βασιλικού πάνω από το σγουρό εφηβαίο
Γεμάτο αστράκια και πευκοβελόνες
Σώμα βαθύ πλεούμενο της μέρας