12/12/11

Bιτρίνες Project

αυτη είναι μία λίστα με τα σιγουρα μαγαζια που είναι στο πρότζεκτ

και τις προδιαγραφές τους

ωστε να παμε να τα δουμε και να ξερουμε τις δυνατοτητες τους


ΣΙΓΟΥΡΑ

· Σταδίου 44Γ

ΦΩΤΟ έχει ρεύμα δεν έχει λάμπες θα βάλουμε φως εργασίας

είναι καθαρό

To κλειδί έχει και μας ανοίγει όποτε χρειαστούμε ο κ. Θανάσης Κουτρούδης τηλ. 210 3313768

· Αμερικής 16 κ. Νικόλαος Καραγγέλης ΦΩΤΟ ΔΕΗ

Το κλειδί θα το έχω αύριο

· Αμερικής 16 κα Προύζου ΦΩΤΟ ΔΕΗ

Δεν δίνει κλειδί, θέλει να είναι παρούσα

· Βουκουρεστίου 50 και Τσακάλωφ γωνία, πρώην Γαβαλάς Alpha leasing, έχει ρεύμα είναι έτοιμο καθαρό

Έχω κλειδί

· Βουκουρεστίου 25Α κ. Οικονόμου (Μαρίνα Οικονόμου κόρη) έχει ρεύμα αλλά είναι κομένα τα καλώδια, θα βάλουμε φως εργασίας

Το κλειδί έχει ο θυρωρός της πολυκατοικίας κ. Μιχάλης τηλ. 210 3618260

Είναι καθαρό

· Π. Ιωακείμ 11 Τσιμέντα Τιτάν Μαρία Βασιλοπούλου 210 vassilopouloum@titan.gr έχει ρεύμα, είναι καθαρό

Δεν μας έχουν δώσει ακόμα κλειδί

· Π. Ιωακείμ 19 330τ.μ. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών διευθυντής Γεώργιος Παπαναστασίου καλλιτέχνης Βαλίνια Σβορώνου 6973349199 θα πάρει ρεύμα από διπλανό ΦΩΤΟ

Δεν έχουμε ούτε ρεύμα ούτε συμφωνητικό περιμένουμε

· Π. Ιωακείμ 39 30τ.μ. κ. Καπακιάν ΦΩΤΟ ΔΕΗ

Έχω το κλειδί

· Περικλέους 7 Νίκος Σταυρόπουλος ΔΕΗ

Έχω το κλειδί

· Ερμού και Νίκης γωνία CBRE ΦΩΤΟ 2 μαγαζιά το γωνιακό δεν έχει πολλή βιτρίνα γιατί έχει τεράστια ταμπέλα που δεν θέλουν να βγεί ΔΕΗ

Μας ανοίγει θυρωρός ο οποίος είναι εκεί επί 24ώρου βάσεως

· Ακαδημίας 33 ΔΕΗ

Έχω το κλειδί

· Πινδάρου 23 & Τσακάλωφ ΔΕΗ

Έχω το κλειδί

· Σταδίου 10 (Βαβουλάς) Πλουμής ΦΩΤΟ ΔΕΗ

Δεν μας έχουν δώσει ακόμα κλειδί

· Σταδίου 3 ισόγειο 50τ.μ. δύφατσο έχει βιτρίνα και στη στοά ΦΩΤΟ Θα φωτιστεί με φακούς

Κλειδί θα έχω από αύριο

· Σταδίου 48 κ. Βερίκιος (έχει κατάστημα με κοσμήματα απέναντι στο 51 Stones) ΦΩΤΟ ΔΕΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου